Curriculaire uitdaging: doorlopende leerlijnen

Redactie Geplaatst op 07 juli 2022 maatschappijleer

“Burgerschap zou niet alleen in de bovenbouw van het voortgezet onderwijs aan de orde moeten komen, maar ook in de onderbouw van het voorgezet onderwijs en in het primair onderwijs. Dat gebeurt nu mondjesmaat en versnipperd.” Han Noordink (curriculumexpert SLO), Mariëlle Kanters (docent IVIO@School), Rianne Zuurmond (docent Wartburg College) en Iris Schijvens (bestuurslid LAKS) gaan in gesprek over de mogelijkheden en uitdagingen van doorlopende leerlijnen voor maatschappijleer.

Curriculaire uitdaging: doorlopende leerlijnen

Wil je dit Delen?

blijf op de hoogte

Via dit platform blijf je op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom de actualisatie van de examenprogramma's maatschappijleer. Je krijgt updates over vorderingen in het proces en je kunt webinars terugkijken. Ook kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Op de website van SLO is actuele informatie over het proces te vinden.

Aanmelden nieuwsbrief